måndag 20 juli 2009

husbil/Tomas Ledin

17/7
Första resan med husbilen blir till dotter med familj (11 mil från mig) vi ska vara "barnvakt" till mina barnbarn då dotter och vänner ska gå på Tomas Ledin som har konsert i Berg ( va 5 km från doterns hem) vi har en jätte bra kväll,barnen leker mest hela kvällen i studsmattan
vi sover i husbilen det går så där att sova (första natten) jag har oftast svårt sova borta speciellt dem första nätterna
18/7 vi fortsätter vår resa mot Vadstena, där tar vi lunch i parken, sedan kör vi mot Ödeshög där vi stannar över natten, vi "måste" ha en el plats för det är speedway på tv....(jag som är sport dåre) nå väl..vi har göra att få igång tv men det fixar sig i af. efter mycket om och men...när vi väl är klara och det snart ska börja...ja då är det inställt pga regn.....SUCK
ska köras på söndag kl.11 vilket det gjorde
19/7 men innan tävling är slut blir det regn avbrott igen då bestämmer vi oss för att åka hemåt så jag fick inte se hela tävlingen....Sverige kom 3;a
på hemväg planerar vi lite för kommande resor, ev. drar vi till Östersund i början av aug
20/7 idag är det regn...och +15, dotter med familj kommer till oss på landet idag dem ska stanna till lördag, hoppas vädret blir lite bättre barnen gillar att fiska, vi har vår stuga vid ostkusten så det är nära till havet
20/7 passar på gratta alla Margareta idag, hos oss är det; min mamma, jag själv, min dotter och mitt barnbarn som heter Margareta GRATTIS till oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar